Šachy Neratovice

Áčko

1. liga - západ

17.02.2008

Oslabené Áčko prohrává 2:6 v Hradci Králové.

V dnešním zápase 8. kola 2. ligy jsme měli za soupeře "B" družstvo Slavie Hradec Králové, které v dosavadním průběhu soutěže je na druhém místě tabulky. Říkali jsme si již před 14 dny, že v tomto zápasu nemáme co ztratit a že na něm nezáleží .. ale dneska se mně zdá, že jsme to vzali příliš doslova :-).............

03.02.2008

Výhra po mnoha erupcích, aneb Áčko vítězí 4,5:3,5!

Partie ze zápasu (se stručným komentářem programu Rybka) najdete ZDE. V 7.kole ligy nás čekal důležitý zápas doma s Náchodem. Významný byl hlavně kvůli tomu, že naším soupeřem byl, podle dosavadních výsledků, jeden z vážných adeptů sestupu. A protože............

13.01.2008

V 6. kole Áčko hraje 4:4 ve Vrchlabí!

Partie z utkání si můžete přehrát ZDE. Další kolo 2.ligy nás premiérově zaválo do Krkonoš. Cestou jsme museli překonat některé nástrahy nové destinace. Nejprve nás asi na 15 minut na silnici zastavilo probíhající kácení stromů (vzhledem k času............

16.12.2007

Výprask, který až tolik nebolel.

Partie si můžete přehrát zde. Tentokrát  jsme přivítali největšího favorita letošního ročníku naší skupiny 2.ligy – družstvo Lysé n.L. A. To navíc nastoupilo v teoreticky téměř nejsilnější možné sestavě. Takže jsme marně vzpomínali, kdy k nám na............

02.12.2007

Paráda, Áčko vítězí v Pardubicích 5:3!

V dalším ligovém zápase jsme jeli do Pardubic v roli papírových outsiderů. Zvláště, když nám marodka eliminovala dva kmenové hráče a další dva nastoupivší hráči rovněž nebyli zdravotně zcela v pořádku.  Otázkou zůstávala skutečná sestava Pardubic. Jejich soupiska je teoreticky............

18.11.2007

3. kolo ligy - dobrý začátek, špatný konec

Partie ze zápasu (zatím bez komentáře) najdete ZDE.  Oproti poslednímu zápasu s Kutnou Horou se tentokrát vše odvíjelo naprosto obráceně. K zápasu jsme všichni dorazili včas (5 minut zpoždění u mě = vlastně včas), u soupeře vynechala zápas jedna z čelních............

05.11.2007

Špatný začátek, dobrý konec .. Áčko vítězí v lize!

Partie ze zápasu (zatím bez komentáře) najdete ZDE.   Den zápasu nezačal nejlépe. Ráno mě při snídani zaskočila Filipova SMS, že už venku čekat nebude a že jde čekat domů. Vůbec jsem nechápal, o čem je řeč. Teprve bližší seznámení se............

19.10.2007

Na úvod nové sezóny prohrálo Áčko v lize v Kolíně 3:5

Partie ze zápasu si můžete přehrát ZDE. Komentáře (varianty) v partiích jsou zpracovány za pomoci šachového motoru Rybka, ovšem analýza nešla příliš do hloubky, takže je berte prosím............

15.04.2007

I přes prohru v poslední kole ZÁCHRANA v lize!!

Taaaak .. a máme to za sebou! ;-)

V neděli nás čekalo poslední kolo a boj o záchranu 2. ligy. Potřebovali jsme zvítězit v Karlových Varech, které však měli o motivaci postaránu - potřebovali zrovna tak zvítězit pro svůj historický postup do 1. ligy.

Nakonec bylo ze zápasu vážně drama a přestože jsme prohráli nejtěsněji 3,5:4,5, tak mělo vše dobrý konec - Slavoj Litoměřice, který mohl v případě remízy jít bodově v tabulce............

26.03.2007

Rekapitulace před posledním kolem 2. ligy ...

Po nešťastné, ale upřímně vcelku zasloužené, prohře v neděli se Slavojem Litoměřice si můžeme zrekapitulovat náš výhled na poslední kolo. Nejprve pohled na tabulku 2. ligy:

8 0 2 24 32 45.0 01. Karlovy Vary
7 1 2 22 44 51.5 02. Ústí n.L.
6 1 3 19 28 44.5 03. ČSOB"B"
5 1 4 16 30 41.5 04. Teplice
4 2 4 14 27 38.5 05. Sokolov
4 1 5 13 30 40.0 06. Litvínov
4 1 5 13 25 37.5 07. Rakovník ............

25.03.2007

Nepříjemná prohra Áčka v předposledním kole 2. ligy

Partie ze zápasu si můžete přehrát ZDE.

V předposledním 10. kole letošního ročníku 2. ligy jsme doma přivítali Slavoj Litoměřice, který měl o 4 body v tabulce méně. Před zápasem bylo jasné, že budeme v utkání papírovým favoritem a že výhra nám zajistí účast ve 2. lize i v příštím roce a remíza nás k udržení v soutěži............

11.03.2007

Velice důležitá výhra Áčka v Teplicích

Partie ze zápasu si můžete přehrát ZDE.

V neděli sehrálo Áčko velice důležitý zápas v Teplicích s místním Bonexem. Áčko po vcelku nešťastné prohře s Litvínovem v minulém kole se přiblížilo nepříjemně pásmu sestupu a tak bylo jednoznačným cílem v Teplicích bodovat.

A nakonec se nám podařilo cíl splnit a............

25.02.2007

Hodně smolná prohra Áčka v 8. kole

Partie ze zápasu si můžete přehrát ZDE.

Podle průběhu to byl jeden z našich nejzvláštnějších zápasů za poslední léta, navíc s těžko uvěřitelným smutným koncem.

Bohužel musím konstatovat, že výsledek zápasu hrubě ovlivnila i moje partie. Na 3.šachovnici jsem úspěšně trestal soupeřovy experimenty v............

11.02.2007

Áčko remizuje v 7. kole 2. ligy v Sokolově 4:4

Partie ze zápasu si můžete přehrát ZDE.

Zápas se Sokolovem tak trochu připomínal pistolnickou přestřelku. Partie měly hodně bouřlivý obsah a některé rozhodla i „zbloudilá kulka“.

Když jsem vstal asi potřetí od stolu, byly už některé partie nejen rozhodnuté, ale dokonce už skončené! Proto raději popíšu zápas............

15.01.2007

Áčko poráží v 6. kole 2. ligy Rakovník těsně 4,5:3,5!

Partie ze zápasu si můžete přehrát ZDE.

Toto důležité utkání mělo ukázat, které z obou mužstev bude mít blíže k relativně klidnému středu tabulky. Nakonec se po velmi nepřehledném průběhu utkání radovali domácí. Nutno ovšem podotknout, že pokud jsme v utkáních s Bohemians a Děčínem body jednoznačně ztratili, pak tentokrát jsme............

31.12.2006

V 5. kole 2. ligy remíza v Děčíně 4:4

Partie ze zápasu si můžete přehrát ZDE.
V posledním ligovém kole kalendářního roku 2006 jelo Áčko v neděli 17. prosince do Děčína a uhrálo remízu 4:4. Zápas jsme měli dlouho pod kontrolou, a druhá letošní remíza je pro nás opět zklamáním. Blíže k partiím komentář kapitána družstva, Josefa Purnocha.

1. Lukáš získal............

03.12.2006

Ve 4. kole prohráváme doma 2,5:5,5 s ČSOB "B" ...

Partie ze zápasu si můžete přehrát ZDE.
V dnešním 4. kole jsme přivítali jednoho z favoritů soutěže, družstvo ČSOB "B" (Litoměřice), kterému se však v dosavadním průběhu soutěže příliš nedařilo a měl před dnešním zápasem stejně bodů v tabulce soutěže jako my.

Utkání začalo pro nás slibně, po cca 2 hodinách............

19.11.2006

3. kolo ligy přináší zaslouženou prohru 2,5:5,5 v Ústí n.L.

Partie z tohoto zápasu si můžete přehrát ZDE.
Poprvé jsme zamířili do cizího prostředí ;-) a poprvé zůstáváme bohužel bez bodu. Ústí proti nám postavilo velmi silnou sestavu a tak byli favoritem. Nutno uznat, že od začátku utkání byl zápas "hrou na jednu branku" a v principu jsme neměli šanci na zvrat a po zásluze podlehli 2,5:5,5. Na............

05.11.2006

Ve 2. kole ligy remizujeme s Bohemians B 4:4, úspěch či ne?

Partie z tohoto zápasu si můžete přehrát ZDE.
I ve druhém utkání nastupujeme v domácím prostředí, tentokráte s pražským družstvem Bohemians "B". Utkání mělo být podle teoretické síly hráčů vyrovnané a také bylo. Byť musíme konstatovat, že v závěru jsme byli přeci jen asi smutnější. Za stavu 2,5:3,5 se rozhodovalo na posledních dvou............

15.10.2006

Vítězný návrat do 2. ligy - porážíme doma Louny 4,5:3,5!

Partie z tohoto zápasu si můžete přehrát ZDE.
Po roce se opět vracíme do 2. ligy a vítězně! V nedělním prvním utkání nové sezóny porážíme ŠK Union Louny 4,5:3,5. Utkání se vyvíjelo celý zápas mírně v náš prospěch a nakonec jsme v něm i těsně zvítězili.

Výsledky na jednotlivých šachovnicích:
............

00.00.0000

Po dramatickém průběhu jsme v lize proti Litvínovu zachraňovali remízu

S blížícím se závěrem ligové sezóny je v naší skupině stále jasnější situace ohledně postupujícího a stále nejasnější situace ohledně posledního sestupového místa. Veledůležitý - a takto budu nazývat i naše další 2 zápasy - by náš dnešní domácí duel s............

S favorizovaným Turnovem B prohráváme (zbytečně) 5:3

Letošní ročník 2.ligy B jsme odstartovali v drobné předpremiéře už v sobotu. Paradoxně jsme hráli doma jako hosté, což byla kompenzace za souhlas s přeložením zápasu původně plánovaného na neděli v Turnově. Jelikož neměl nikdo z našich nominovaných hráčů se sobotou............

Letošní ligu začínáme (zbytečnou) prohrou 5:3 s Turnovem B

Nový ročník 2.ligy B jsme odstartovali v drobné předpremiéře už v sobotu. Paradoxně jsme hráli doma jako hosté, což byla kompenzace za souhlas s přeložením zápasu původně plánovaného na neděli v Turnově. Jelikož neměl nikdo z našich nominovaných hráčů se sobotou problém, spekulaci na slabší sestavu soupeře v neděli jsme jednomyslně odmítli.............

Letošní ligu začínáme (zbytečnou) prohrou 5:3 s Turnovem B

Nový ročník 2.ligy B jsme odstartovali v drobné předpremiéře už v sobotu. Paradoxně jsme hráli doma jako hosté, což byla kompenzace za souhlas s přeložením zápasu původně plánovaného na neděli v Turnově. Jelikož neměl nikdo z našich nominovaných hráčů se sobotou problém, spekulaci na slabší sestavu soupeře v neděli jsme jednomyslně odmítli.............

Po krásném boji získáváme Davis Cup!!! ... a taky remizujeme s Ml. Boleslaví

Já jsem si tedy dnešní večer náramně užil! Nejprve jsem ve 108tahové koncovce závěrečnou výhrou srovnal celkové skóre našeho nesmírně bojovného zápasu s Mladou Boleslaví na konečných 4:4. A cestou zpět jsem ještě stihnul optimisticky utěšovat své spolucestující v autě po hladké Berdychově prohře s Ferrerem, po které byl stav............

00.00.0000

Přepisujeme historii klubu - po vítězství nad Mostem B ÁČKO POSTUPUJE DO 1.LIGY!!!

Letošní ročník soutěží družstev se stal přelomovým v historii našeho............