00.00.0000


Po krásném boji získáváme Davis Cup!!! ... a taky remizujeme s Ml. Boleslaví


Já jsem si tedy dnešní večer náramně užil! Nejprve jsem ve 108tahové koncovce závěrečnou výhrou srovnal celkové skóre našeho nesmírně bojovného zápasu s Mladou Boleslaví na konečných 4:4. A cestou zpět jsem ještě stihnul optimisticky utěšovat své spolucestující v autě po hladké Berdychově prohře s Ferrerem, po které byl stav našich v utkání se Španěly o Davisův pohár 2:2.
 
Štěpánka před zápasem s Almagrem skoro všichni zatracovali. Já jsem je ale stále upozorňoval na výjimečný Radkův dar vyvádět soupeře z jeho strojového tempa, v jakém se hrálo např. jeho páteční utkání s Béďou. Radkův výkon však ještě předčil moje očekávání. Jeho koncentrace byla dechberoucí!
 
No nic. Vzhledem k sestavám jsme byli v utkání s MB mírnými favority. Domácí podali ale nesmírně koncentrovaný a bojovný výkon a konečný stav nakonec zhruba odpovídá průběhu zápasu.
 
První to musel zabalit Roman Burda na 7.desce. Dovolím si napsat, že partii tak trochu odfláknul. On sám ví, že umí hrát daleko lépe - jenom se musí trochu víc soustředit...
 
Neštěstí nechodí po horách, ale po lidech... Pavel Mudra na 2.šachovnici dojel na 1 taktický fígl. Pak už se jen trápil a jeho veškerá snaha už byla zbytečná.

Debut si v áčku odbyl hostující p. Trmal. Celou partii bojoval na 6.šachovnici s lehkým plusem. A před narůstající výhodou se soupeř stačil ubránit věčným šachem.
 
Svůj smolný den si následně vybral i Filip na 1.desce. Jeho soupeř - věrný svému stylu "odzadu" - nerozehrál partii bílými nějak zvláště ambiciózně. Šachové programy ho asi nepochválí, ale naše jednička tak dlouho vybírala z nejlepších pokračování, až přebrala. Škoda. Ještě nemám zápis partie k dispozici, ale zde jsme zřejmě propásli něco mezi půlbodem a bodem.
 
Pokud dobře počítáte, pak prohráváme 0,5:3,5. Začíná náš finiš.
 
Lukáš Černík rozehrál další ze svých „kreativních“ zahájení. Nemyslím, že by si to chtěl zase brzo zopakovat. :-) Soupeře však ošálil v dost jednoduché taktice (kompenzace s Pavlem na 2.desce ?!). Pak si vše velmi zkušeně pohlídal.
 
V letos impozantních výkonech pokračuje Vojta. Nezaregistroval jsem nějakou zásadní taktiku - svého soupeře prostě postupně strategicky přehrál. Tleskám.
 
Na 4.prkně slavil svůj comeback po operaci Lukáš Jandourek. Bílými lze určitě rozehrát zahájení ambiciózněji. :-) Nakonec, při přechodu věžové koncovky, se zdála naše výhra být blizoučko. Protivník se ale v rámci nabídky "last minute" zachránil.
 
Můj soupeř odehrál  téměř famózní italské catenaccio. Musím ocenit, jak skvěle si vystačil s pouhými 2-3 řadami pro své figury. Hodně času mě pak stálo přepočítávání, abych v zablokované pozici 3x neopakoval tahy. Navíc jsem pořád musel čekat, zda stačí v mé partii remíza, nebo musím hrát na výhru. Nakonec jsem pracně několikrát ošálil soupeře taktikou v dlouhé koncovce. Musím se pochválit, za mě to nikdo neudělá... :-)
 
Boj byl vyrovnaný - mohli jsme snadno vyhrát i prohrát. Půlku nakonec bereme. A už se těšme na Hořické trubičky.


Autor: Josef Purnoch





Komentáře k tomuto článku


2017-06-12 04:52:17

Jmeno: y6Wq1IRRhM

Email: j3s1zauf@mail.com

The black & white TV meme is from the White House campaign. Mardell is just laying it out in good political reporter fashion. But having both photos featuring a certain ethnic group is definitely playing the race card. One of them, fine. But botnh&?bsp;  1 likes

2013-05-01 11:48:52

Jmeno: GEUxKkEZlxyS

Email: info@cfoenard.com

Sfačasťou povinnej douemknte1cie individue1lne integrovane9ho žiaka je individue1lny vfdchovno-vzdele1vaced program žiaka so špecie1lnymi vfdchovno-vzdele1vacedmi potrebami, ktorfd v spolupre1ci so školskfdm špecie1lnym pedagf3gom vypracuje a priebežne dopĺňa triedny učiteľ. Individue1lny vfdchovno-vzdele1vaced program obsahuje ze1kladne9 informe1cie o žiakovi, o osobitostiach vplyvu jeho diagnf3zy a prognf3zy na vfdchovno-vzdele1vaced proces, o požiadavke1ch na fapravy prostredia triedy, učebnfdch postupov, organize1cie vfdchovno-vzdele1vacieho procesu, učebnfdch ple1nov a učebnfdch osnov, zabezpečened kompenzačnfdch pomf4cok a špecie1lnych učebnfdch pomf4cok a persone1lnej pomoci.

Přidat příspěvek
Jméno:
Email:

Text: